ابلیسک و توطئه آل سعود

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 157
باردید دیروز : 143
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 396
بازدید سال : 5796
بازدید کلی : 146105

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
نظرات

ابلیسک و توطئه آل سعود

بسم الله الرحمن الرحیم

به خاطر بیاور هنگامى را که به قومش گفت: آیا تقوا پیشه نمى‏کنید؟!آیا بت (بعل‏) را مى‏خوانید و بهترین آفریدگارها را رها مى‏سازید؟!خدایى که پروردگار شما و پروردگار نیاکان شماست!

 

اُبلیسک

به معنای سوزن یا ستون نوک‌تیز. ستون سنگی با نوک هرمی است. این بنا نماد زایندگی و باروری در مصر باستان بوده که آنها را در ورودی‌های مقابر مصر باستان برپا می کرده اند و در معماری مصر باستان، آشور، آکسومی اتیوپی، روم باستان و بیزانس (روم شرقی) به کار رفته است. در دوران نوین نیز این بنا در شماری از میدان‌های اصلی اروپا و آمریکا وجود دارد این بنا نزد فراماسون ها مقدس به شمار می رود.در حالی که مسلمانان آن را نحس می دانند.به طوری که یکی از اعمال حج سنگ زدن به این بناست که رمی جمرات نامیده می شود. اُبلیسک اصلی در شهرواشنگتن است که روبه روی مقبره یادبود آبراهام لینکلن (Abraham Lincoln) قرار دارد. در پایین این بنا تعداد زیادی پرچم وجود دارد که مربوط به کشور های مختلف جهان می شود.

بعل، به معنی استاد وارباب، خدای کهن ادیان غیرابراهیمی در تمدن‌های شرق مدیترانه و بین‌النهرین بود. این همان خدایی است که در تمدن‌های گوناگون اسامی گوناگون به خود گرفته، مانند مردوخ و نمرود و داگان و اوزیریس و غیره، و در ادیان ابراهیمی شیطان خوانده می‌شود.

 در تمامی فرقه‌های شیطانی معاصر، مانند ایلومیناتی و فراماسونری، این خدا با نام لوسیفر مورد پرستش است.

نمادهای لوسیفر، از جمله ابلیسک، از گذشته کهن تا به امروز بلاتغییر مانده است.در مسیحیت نام بعل  به عنوان مترادف شیطان به کار می‌رفت. و  خواهیم گفت که این همان نماد شیطان است که در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر سنگباران می‌شد و در سال‌های اخیر حکومت سعودی آن را حذف کرد و به جایش دیواری ساده گذارد. این حذف به دلیل نقش لرد فاستر (سر نورمن فاستر)، معمار و ماسون نامدار، در بازسازی مکه است.

 ابلیسک نمادی است از آلت تناسلی شیطان به معنای دخول شیطان در کالبد انسان یا تسلیم روح خود به شیطان است . به این دلیل، از دوران کهن ابلیسک آلت تناسلی بعل Shaft of Baal نیز خوانده می‌شد .

 ابلیسک Obelisk، که در فراماسونری و نحله‌های رازآمیز و شیطانی سخت مورد تکریم است.

نماد مقدس پاگانیسم در مصر باستان است و مظهر آلت تناسلی مذکر به معنای حلول یا دخول شیطان در کالبد انسان یا تسلیم روح خود به شیطان و اخذ نیرو از اوست

 آن‌گونه که در نمایشنامه دکتر فائوستوس کریستوفر مارلو یا فائوست گوته به تصویر کشیده شده و در سال‌های اخیر به وفور در فیلم‌های سینمایی، به شکل حلول مستقیم شیطان در جسم انسان یا باروری انسان از شیطان یا موجودات فضایی، ترویج می‌شود.

 

ابلیسک و خیانت ال سعود

امام صادق (ع): 

( در رمی جمرات به خواهش ها و پستی و دنائت و کردارهای زشت و نکوهیده نیز سنگ بینداز.)

حدود هزار و چهارصد سال پیش تکه سنگی مکعبی و نوک تیز به امر الهی تبدیل شد به نماد شیطان و از آن موقع تا چند سال پیش در مناسکی تحت عنوان رمی جمرات، مسلمانان به آن سنگ پرتاپ کرده و اعلان برائت نسبت به شیطان می کنند. اما مطلب قابل توجه این است که این مدل سنگ فقط در اسلام نماد شیطان نیست بلکه در اعتقادات شیطان پرستان، فراماسونری و جوامع ایلومناتی نیز نماد شیطان است و از آنجا که در غرب جوامع مخفی که همان ایلومناتی و فراماسونری هستند، جکومت پنهان دارند شما این نماد را تحت عنوان ابلیسک در سرتاسر جهان غرب می بینید.

در سال های  اخیر که خاندان وهابی آل سعود تصمیم به نوسازی مکه مکرمه گرفتند، در اولین گام این نماد  شیطان را حذف کرده و به جای آن یک دیوار کشیده که معنی و مفهوم قبل را ندارد. البته برداشت ابلیسک  مکه  و ایجاد  دیوار  توسط  آقای نورمن فاستر  (لرد فاستر تمس بنک)   معمار،  صهیونیست و ماسون بلند پایه انگلیس که خودبه تنهایی بیش از 200 ابلیسک درسرتاسرجهان ساخته انجام گرفت

 

 

نورمن فاستر سازنده 200 ابلیسک در نقاط مختلف دنیا 

 

این موضوع از یک سمت و از طرف دیگر وهابی های آل سعود که تحت نفوذ سردمداران غرب هستند و به  قولی  نوچه  بی جیر و مواجیب  آن ها  می باشند علاوه  بر این، اقدام به ساخت ابراج البت بر بالای حرم امن الهی کعبه شریف کردند و با اینکار حجاج را از آسان ترین عبادت در جوار کعبه یعنی نگاه کردن به خانه  خدا  محروم  کردند و به  نقل  از حجاج بازگشته از حج: ابراج البیت آن قدر بزرگ است که بیشتر وقت  ما  را  به خود جلب می کرد  و از عبادت و  نگاه کردن  به کعبه قافل می شدیم. و البته یقینا سایه افکندن بر کعبه شریف است. 

تصاویری از ابراج البیت ( برج ساعت مکه) که

نمادی از ابلیسک می باشد

 


 

 

 

 

 تصاویر تعویض ابلیسک یا نماد شیطان در رمی جمرات با دیوار به ابتکار صهیونیست ها و خیانت ال سعود 

 

 

رمی جمرات در سالیان گذشته - ابلیسکی که سنگ می خورد

 

 

 

ابلیسکی که پنهان شده ، شاید هم حفاظت شده است

 

تصاویر ابلیسک های مختلف در دنیا

 

 

ابلیسک مسجد ایا صوفیه ترکیه

 

 

ابلیسک میدان ارلس پاریس

 

 

ابلیسک بوینس آیرس

 

 

ابلیسک جدید شهر باکو که در جریان مسابقات یورو ویژن در این شهر نصب شده

 

 

ابلیسک کلئو پاترا لندن

 

 

ابلیسک میدان کنکورد پاریس که ژاک شیراک آن را طلا کوبی کرد

 
 

 

 ابلیسک واتیکان پایتخت مسیحیت

 

 

ابلیسک واشنگتن و کاخ سفید

 

 

هتل لاکسور واقع در شهر لاس وگاس(ایالت نوادای آمریکا 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 3970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود